eliey..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by 21:16 0 comments


bismillahirahmanirahimm................................................

ELIEY.....!!!!!!!!!!!!

aku toe akan buka blog ney mlam ney...hahahah....tu pown seba
b aku swuh kan...alah...loe aku x swuh pun,koe buka gak...eeee.....x malu...hahahah...bha..ndak
toe moe ckap apa...loe ckap pown,bkn koe dgr...koe bca jak pun...eliey..td aku tpon dowg rue.....secara automatik nangis aku liey..uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
uhuuhuhuhuhu............rindu aku mngalah kan rindu menteri pada pagarnya..hahahaha..........aku toe koe pn sedih cuze pyqah tpon koe...jap aku tpon dya ar.....jan jelezzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............................................................uit...DYESEA m
na???loe dya tgh bca ney....aku nak bg sesuatu..............................

naaaaaaa.................TP,NTAHLHA..LOE KOE MSH MINAT BENDA NEY SEMENJAK ADA.....tutttttttttt...............hahahahahaha.......x pa...juz nak cakap...gudluck in all thing u do...erm..loe dpt kat tohpuan..dun 4get dftar kat ust sahuddin k.........



TO ELIEY.!!!

i love uuuuuuuuuuuuuu.........mmuaxx.....tanxx 4 be my fren...sory x dpt share kopok fyka bg td.....bsar sangat bha...mlas moe buka.....dya pown ckp td moe sms aku...tp,c memeng bha liey....x bg fon dowg...benci.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhuhuhuhu.........................apalg ar...t ari senin kita datang awal n cari meja mu ark...aku rsa c khai tu saja tukar bab moe ambl prhatian koe..hahahahahahahaha.................hah!c sarah...koe engat x td kat kelas yg dya sngka aku nangis tu...hehe...lucu kan...kena g gaya dc...uittttttt...aku nak novel g....novel td sedih....k.ar....aku out dlu....aku janji nak kol rue ney..t tido plak dya..hehe..askom...oya...before sya tout dri blog ney...t ari senin kita bom memeng ar...k..bye!!!!!!!!!


p/s..:

@ jan lupa buat muet
@jan lupa tarikh adab
@jan lupa photostat
@jan lupa mutholaah
@jan lupa bwa mkanan sblum p skola..aku lapar!!!huhuhu

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)