badminton..badminton..badminton..

by 19:35 0 comments
hye dear blog..~ahahah..hari ney...bukan jak hari ney..kemarin pun..kami ibarat pengembara mencari ilmu..hahaha...kami p kompleks untuk main badminton...sangat tired and sangat hepy..macam2 gaya kami..ada yg terbang..ada yang terbaring..ada yang terjatuh..hahah...sangat lucu..pas jak dari kompleks,kami makan pula mee kari kat bawah pokok..hahah..sia2 lah senaman..mama DJ masak mee kari woo...meletop~!mantap..!sedapp...delicious..~!tanxx 4 u @insyirah92...pas jak dari kompleks kami pun gerak p sekolah..haha..agak malu yar cuze hari2 kami punya muka jak budak2 tengok..tapi,takpa gak..aku heppy gak..dapat jumpa KAMU...hahaha...kegilaan ku kembali lagi..yeah~!hahah....

pas dari sekolah tu,kami pun gerak lah p GYM RAKYAT TAWAU..nak kuatkan stamina katanya..hahah..baru sekejap kat gym dah penat gylak..gini lah kunu nak kuatkan stamina..hahah...tapi,serius aku cakap..kami kemarin memang macam penggembara..jauh perjalanan kami tu..habis dari gym..kami pulang balik ke sekolah...aduh..ramainya budak2 kokum..ada gak budak2 yang tengah bertanding badminton..tiba2,mata aku terhenti ada KAMU..hahah...aku juz bule cakap dari hati jak lah...tatkala aku andang dya..hati ku menyusun kata2.."hai KAMU...pandai main ka??hahah...gudluck yar..semangat nampak..muah!"hahahaha....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)