nyte oll..

by 23:40 0 comments
uargh~!!!jam skunk menunjukkan 11:43 malam..aku tersangat lah bosan ahap gaban..huh~!cita kat tv pn cam best jak..tp,busan..huhuh...tadi aku men sms ngan FYK..agak lama kami x contact cuze dya kat asrama..akhir'y dapat gak contact ari ney..yang aku peal skunk ney,dya ttba lost..ermm...as usual dya suka meninggalkan aku..~!wahai FYK YG TERSAYANG..mana kau pegi hah!?pada jam 10:21 mlam td kau telah meninggalkan aku!!!huh~!xda maaf dah bg kau!huhu..xmau!xmau!xmau maaf kn kau...!x kan terpengaruh gak ngan kata2 maaf mu..hahahaha.....

skunk ney mata aku terbagi dua..aku tgk monitor ney ngan tv gak..aku pening!!mna satu aku nak tgk..??best tul cita tv 2 ney...sedih aku eh tgk baby ney kna pukul!loe x mau bg aku..lama dah umah ney xda budak kecik..huhuh..!!

pa lg nak story yar..oya,...i mis kat u lha...mysh sangat2..huhuh....myshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh very2 muchy2..hahahaha..bha..k.lah..aku tido luk ya...bye..nyty nyte..muah3....




Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)