ku tetap merindu...

by 16:29 0 comments
hye dear blog....apa khabar hari ini...hari ney aku p kompleks wif DJ,RUDY,AFIQ N AFIZ...tersangat lah hepy..kenapa?cuze kami main dengan sangat happy..semua enjoy..aku juz duduk jak perhatikan...dalam aku duduk memerhati tu..aku terfikir gak..dapatkah lagi aku merasa kegembiraan ney?makin hari makin bertambah umur kami..peluang untuk bersama makin tipis aku rasakan...huh~!kenapa tuhan perlu ciptakan perpisahan?ya tuhan!meskipun mereka ini bukan sahabat baik ku..tapi,mereka lah yang terbaik untukku..jangan lah kau pisahkan jiwa2 kami untuk selamanya...temukan lah kami di jalan mu ya allah...temukan lah kami di akhirat nanti...amin....

buat kamu yang aku rindui sangat2...thanx cuze bagi kakak rasa kasih sayang itu lagi..banyak yang kakak nak cakap kat adeq..tapi,ramai mengacau...x suka~!x suka~!hahaha...rindu adeq sangat2....i'm waiting 4 u..hahah...napa lah jasad kita jauh..tapi,kakak terima...biar jasad kita jauh..kakak harap masih ada sedikit sayang untuk kakak di dalam hati adeq..biarlah sebesar semut tu...kakak sangat bersyukur dah..sangat2 bersyukur...ok lah dear blog...smapai sini sja yar...bye.....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)