my beloved one....mmuaxx~!

by 12:22 0 comments




Hye dear blog...apa khbar..agak lama ka aku x post sumthin kat sni??hahah..padahal baru jak kan..ok lha,kau dha makan ka??opps..~!lupa lak aku..kau ney blog..x leh makan..sama lah kita..ummi aku xda masak2 apa2 lah ari ney.huhu..:(

Hari ney aku nak story sal my beloved one..my adeq katek2...bucuk2..hee~!SITI NURLELA SARI..smart kan nma dya..bule panggl dya siti,nurlela,lela or sari..but.aku suka pnggl dya katek..cze dya sangat katek n cute muchy2..hehe~!.. :D..Ok,aku nak cita ney mcmna kami bule melekat..ehhe..tem tu aku form 4..dya lak bru masuk form 1..mang dya ney kira budak yg msh fikiran budak g lha..hahah...tem dya bru msuk,dya owez olok2 urang..aku pn dya olok..tp,aku x mau kalah..aku olok blik..mang kami asal jumpa msti gaduh..olok mngolok..ntah lha brlanjutan smpai brapa lama..aku rasa lama gak lha..then,sampai satu hari tu kat bus stop..aku x tau gak lha hantu kuuran mna yg rasuk dya..baik plak dya aritu..dya x plak olok2..aku mang dha standby dha ayat2 tuk blas pa dya pnya kata2 t,..haha..tp,dia diam jak.then duk sblah aku...

lela : kak far,,sapa adeq angkat kak far..??

aku :adalah..napa gak??

lela : sapa bha....??

aku : fadli bha....

lela : ei..x pyah lha bah dya tu....aku lha bha jd adeq kak far...

aku : aik...jd c fadli??

lela : x pyh lah bha dya tu...

then,bru aku ingat..yg c fadli tu kazen dya..hahaha...start hari tu,hubungan kami ok dah..x dah olok2...sayang mnyayangi dah kami..pas jak kjadian d bus stop tu...aku larikan dri gak..ntah napa..penah tu kami baris d dataran,dya tguk aku trus dya kejar..aku pn lari msuk dlam kelas n btapok..tp,kantoi wa..hahah...tp,jap jak aku gitu..pastu aku SAYANG sngat kat dya..heheh..rindu owez kat dya..dya ney tersangat lha manja..anak bungsu..xda kakak..ada abg 2 org..heheh...dya ney bnyak main lah kira'y...haha..ada 1 msa tu,kami d pnggl olh ustaz ramlan kat suis..ingat kan apa..upa'y kami d suh jd pnjaga cekpoint tuk joghathon..hahah..so,we decide tuk jga cekpoint sma2..then,ustaz tu bule ktawa plak..ustaz cakap pa.."ngam lha tu kamu sama2..1 kecik..1 besar.."apa lha ustaz ney...ketawa x ingat dunia wa..bia lah..asal aku bhagia..haha...bnyak lha kenangan kat ngan adeq lela ney..

ingat g aku tem kami p kuburan tu..aku,umiey,saze,malin n lela..kami nak temankan malin cari kubur pakcik dya..mum dya nak ksi cantik kubur tu..dah lha ari jumat..so,aku sbgai kakak..aku jaga adeq aku..aku pgang jak tangan dya..mnatau ttba ada tangan tarik dya kar..haha..c umi jga adeq dya c saze..ney lha budak2 ney mau gak ikut..haha..tp,pulang tu..c umi trus keteguran..cian dya..hahahahah

now,adeq lela kat SMK teknik...form 4 dha..besar dha dya wa..lama x jumpa dya...kak nak pesan kat adeq lela ney....
  • jan lupa kakak ya deq syg...
  • kakak owez syg n rindu adeq...
  • blajar bgus2....
  • study rajin2....
  • be a gud gurl....
  • rajin2 contact kakak...
  • pandai2 jga diri...
  • cari laki yg baik..
hah~!tu jak lha...smpai sini dlu aku story sal deq lela ney..aku nak jalan g skola..ada mesyuarat ney..ehhehe...itu jak..wat adeq lela yg bca blog ney...jan marah k..hahaha....miz u n luv u owez adeq..bubye












Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)