can i tell a world about you??

by 22:03 0 comments




hye miss blog...haha..kadang2 aku pn keliru kau ney jantan or betina..tp,aku nak aku jd betina..spya senang aku share problem aku..hehe...that's why i bg u name miss affy..hahah...ok.close story about u..~!today,i'm gonnaa share wif u about someone..RUZIANA SURIYA RUSILIM..erm..betul ka ejaan nma tu yar?maybe kali tu..ok,we call her kak uya lha ya..kak uya ney one of my senior kat SMUIK dlu...slah sorg dri kakak yang aku rapat kat kunak dlu..aku kenal dya ney melalui kak ruby..huh~pening kan??terlalu ramai yang aku rapat tem kat kunak dlu..ia lha..kat tempat orang,kita kena kenal semua orang kan?agak lama gak aku x contact ngan kak uya ney..now she's study kat MAHSA..be a good nurse..god will....


terlarut aku
dalam kesendirian
saat aku menyadari
tiada lagi dirimu kini

sampai kapankah
aku mampu bertahan
tetapi aku jalani
semua kisah hidupku ini

tak akan terganti
setiap kenangan yang telah terukir
kan terekam indah
dan melekat di hati

akankah berakhir
semua rasa yang telah tercipta
didalam benakku
dan didalam asa ku





gambar-gambar kat atas ney,aku dah dapatkan keizinan daripada yang empunya badan yar..manatau ada yang nak block aku punya blog pasney..hahah...ini antara gambar2 yang sempat aku ambik dari fb kak uya...hope kak uya x marah lha cuze aku edit2 sikit gambar dya ney..ok..banyak cita sal kak uya ney..ya lha..aku ttba rajin plak nak isi psal kenangan dulu2 kat blog aku ney...banyak sangat kenangan sampai x tau nak beza yg manis n pahit..heh akue..

macamana bule knal kak uya..?:

antara isi2 dalam kehidupan ku sal kak uya ney ialah aku firstly knal dya mang mlalui kak ruby..kak uya ney rapat sangat kat ruby..1st tu aku sngka durang ney adeq bradeq..upa'y x kn..

antara isi kehidupan yang aku ingat..??:

erm,tem aku baru pindah bilik bawah..kak uya owez olok aku sal aku belum mandi..huh~!aku mandi lha..apa plak x mandi...hehe...apa lg yar,aku ingat aku slalu makan nasi yang telah di tapau olh kak zima..aku makan ngan kak uya n kak zima..lg,aku ingat yg kak uya ney adalah miss mickey mouse...banyak sangat lha lg..susah kalau aku nak cakap kat sni..xtau brapa hari baru hbs..btw,i have a great time sepanjang bersama kak uya tem kat kunak dlu...

pandangan aku kat kak uya?:
kak uya ney anak bongsu..confirm lha manja'n..dalam kemanjaan dya tu,dya ada keberanian'y tersendiri..dya ada prinsip dya tersendiri dan dya x mudah utk mngeluarkan air mata...kak uya ney open n uptodate gak lha...heheeh..she owez try to be good n she get it...ia lha..bersusah2 dulu bsenang kmudian..baru dapat rasa nikmat usaha itu kan??

kata-kata kak uya yang slalu d'ingat..?:

banyak..tp,apa yg paling aku ingat...ialah.."watpa mau takut hantu ka..lipas ka..takut lha ma allah.."..ini yg msh aku ingat sampai sekarang..kalau aku ketakutan kat umah..kata2 ney akan automatik datang kat minda aku..so,aku x takut g..heheh

tarikh lahir kak uya.?:
15.august 1990

itu jak kali setakat ney kan....aku x bule cakap bnyak2...nanti kamu jeles...hahahah...what can i say??saya SAYANG kamu sangat2....dan SAYANG AWAK RINDU SELALU(S.A.R.S)....

S.S.K.

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)