i wanna be a street photographer...

by 22:26 0 comments
hye miss affy..ok gak??sblom tu..betol ka ejaan potografer aku tu?hahaha..apa tu street photographer??dya ney kira orang yang bawa camera p mana2 jak then lepak n ambil gambar sesuka hati jak..hahah..aku nak jadi gitu..napa?cuze aku suka kat gambar2 n camera...that's why lah camera aku,handfon aku amat penting ketika aku jalan,masak,mandi or lepak..cuze aku nak ambil gambar lah....hahaha...
gini cerita dya...kemarin,aku tersangat lah bosan kat umah..then,aku pun terfikir lah 1 aktiviti..aku pandang luar..aku tengok adeq aku tengah siram pokok bunga..jeng..jeng..jeng...so,aku pun telah melantik adeq aku sebagai model aku..oleh kerana aku x berjalan keluar ke mana2..so,aku ambik gambar taman ummi aku jak
lah..ehheheh....so,tengoklah hasil'y....























Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)