kenapa tuhan bagi aku..........

by 10:49 0 comments
hye miss affy>....mownink to u..apa khbar??sihat x??hope kau sihat dri aku yar...erm,pagi ney aku rasa tersangat berat segala'y..ada gangguan sikit kat mental,fizikal n emosi aku...huargh~!!!tersangat2 terganggu emosi aku sekarang ney...~!!sampai budak2 bwa aku story2 pn aku x layan..huh~!sury yar adeq2..mulut kakak terkunci sekarang ney..

wahai miss affy yg sangat aku kasihi...ada kah kau akan bersedaih kalau aku deactive kan blog ini..??aku rasa...aku mau kasi deactive ini blog...kenapa??sebab blog ney kadang2 wat aku hepy..kadang2 wat aku sedih...kadang2 aku marah n kadang2 aku nangis..aik~!x sma ka sedih ngan nangis??hahahhah..

wahai miss affy,napa tuhan tu tak bagi sesuatu ketetapan kepada aku..??kenapa tuhan tu suka uji aku seberat-berat'y sampai aku tersungkur dalam menyelesaikan masalah itu..kenapa tuhan suka tarik dan kembalikan seseorang itu dalam hidup aku..??kenapa tuhan bagi aku hati..??kenapa tuhan bagi aku perasaan..??kenapa tuhan bagi aku emosi..??kenapa tuhan bagi aku hidup..??kenapa tuhan bagi aku peluang..??dan......kenapa tuhan bagi ummi aku lahirkan aku di dunia ini kalau tuhan dah tetapkan aku tidak ada guna'y....????

bnyak btol persoalan yang timbul dalam fikiran aku saat ini...kenapa??kenapa??dan kenapa??argh..~!!!!!!!!!!persetankan apa semua yang mnganggu di fikiran aku ney...kalau aku terus2 berfikir begitu,xlama g aku akan di hantar ke bukit padang..erm~bagus gak kalau aku msuk bukit padang...maybe doktor2 bule bg aku jawapan pada persoalan aku td...

aduhh~!!!!!!!!!!!bisa gylak sya kalau gini...erm...ntah yang keberapa kali dah keluhan ku ney..susah rupa'y aku nak meyakinkan seseorang itu n mndapatan kepercayaan darinya...susah sangat ka nak percaya bila aku cakap "SAYA SAYANG KAMU SAJA!HANYA KAMU..~!TAK ADA YANG LAIN...DYA XDA DALAM HIDUP AKU DAH..~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"uhuhuh...saat ney aku mang memerlukan seseorang tu dengar apa yg aku nak cakap ney...sya perlukan sangat2 tempat yang bule tenangkan hati sya ini...sya tau.....sya kena balik kampung gak..sya nak tenangkan jiwa kat sna..sya btol2 kena balik p kk...kat sna,xda org bule gnggu jiwa sya da..wahi miss blog..jika 1 hari nanti aku xda jenguk kau..makna'y aku dah tenangkan jiwa aku kat kk yar..kau jga lha kuarga aku..bilik aku..handfon aku baik2..aku x perlukan smua tu saat ney...k.lha..bubye....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)