kejohanan volleyball peringkat bangsa yer...EX SMIT vs STUDENT SMIT

by 21:46 0 comments
hye dear blog??apa khabar?sihat tak?aku pun sihat gak..sangat sihat dan hepy gylak2...hahha..hari ney kami wat erlawanan bola tampar kat kompleks sukan..tersangat lah meriah n heppy..budak2 yang datang pun sangat happy...macam2 dah gaya kami men bola tu...ahad ney kami plan nak men badminton g..hahah..hope lah jadi....

cita kedua ney aku wat khas untuk rudy....
hye rudy...ok jua kau??tak gak sakit badan2 mu segala ka?hahah...kau nak tau ka napa aku nak cita sal kau?salah satu sebabnya...kau best diumpat..hahah..tak bha..cuze kau lah yang setia baca blog aku ney...hee..~tak lama lagi kau nak tinggalkan sabah ney kan..wah~!jadi owg KEHEL wa dya...hahah...sedih aku dengar kau mau p KL..huhu..takda sudah DUTCHLADY ku bha..bha...kau take care kat KL tu rudy...banyak GAY tu sana..hahah...jangan kau lupa kami disini..jangan kau lupa kenangan2 kita semua...huhu..pasney mesti aku rindu kau tu...manatau ada program lagi..takda dah kau..huhuhu...jan kau lupa kami yar...Selalu lah pulang sabah n jumpa kami...bak lagu aisheteru...

"walau raga kita terpisah jauh...
namun hati kita selalu dekat...."

hehe...nanti aku post g yar...we gonna miss u RUDY!huhuhuh.........bye...........

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)