program kem kepimpinan sekolah menengah islamiah tawau...

by 12:28 0 comments
assalamualaikum.....

hye dear blog...mysh u so much...sihat ka??aku harap kau dan follower aku yg setia kat blog aku ney sihat walafiat jak...aku baru habis mengikuti program kepimpinan SMIT ...aku jadi fasi...apa yang aku boleh katakan kat sini...program ney lah yang telah mengajar aku erti ksabaran,kepimpinan,kesedihan dan kegembiraan....kenapa??aku pun tak tahu lah kenapa..tapi,program ney betul2 bagi kesan kat aku...ada masanya aku tengok peserta2 tu,aku rasa hepy...kadang2 aku rasa marah...kadang2 aku nangis...biarpun program ney hanya 3 hari..tapi,itu sudah cukup berbaloi bagi aku...aku tetiba merasakan kesedaran diri saat peserta2 tu kena marah..kena teriak...huh!jika di bagi lagi aku peluang..aku mau lagi sertai program tu...

apa lagi aku nak story ya..oya,program tu...my adeq pun ada ikut...(R.AK)..tak tahu kenapa masa dalam program tu,aku rasa aku dan dia tersangat lah jauh...even kami bersebelahan pun,aku tak tegur dya...huh~!maybe cuze aku penat kali kan..dya pun penat gak...ntah lah...biarpun aku rasa aku jauh ngan dya..tapi,keinginan aku untuk jaga dya sepanjang program tu,kuat sangat...aku x sanggup tengok dya di denda..di teriak...tapi,apa kudrat ku utk hentikan semua tu..chee..apa yang aku blh buat cma berjaga sepanjang malam di luar khemahnya...untuk menjaganya....apa yang aku nak ckap....
"adeq,kakak miss adeq sangat2...kakak minta maaf kalau2 kakak ada termarah adeq,terteriak adeq...kakak minta maaf gak cuze x jaga adeq ngan baik spanjang program tu..tapi,kakak nak adeq tau...sejauh mana pun hati kita...sedekat apa pun jasad kita...kakak akan tetap sayangkan adeq...sampai mati...kakak akan terus berdoa..agar tuhan pertemukan kita di akhirat nanti...amin..."

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)