sabtu yang agak..agak..agak-agak lah~!!!huh~!

by 17:48 0 comments
hye miss affy....hari ney hari sabtu..hari sabtu kita....kita apa??kita cuti lah bangang!!hahah..aku agak emosional sekarang ini,hanya kerana....duit aku di kebas!!huh~!aku jerak dah..aku x mau bawa dorang dah...eeee~!!!!geram sangat2...sangat2...!!tidak..~!!!!!!!!!!!ok lha....stop pasal tu...

now aku nak story pasal aktiviti aku hari ney..oleh kerana cuti...abah aku pun x habiskan masa lepak kat pejabat dya hari ney..biasa'y hari cuti pun dya p office kan..hari ney x plak...semua orang ada kat rumah..abah,ummi,aku,adeq,&ain semua ada kat rumah rite now..oleh kerana kami dah lama x makan sama2..so,aku masak hari ney!aku masak apa..???sedappppppppppp....yummy..~!delicious....

first.....

ikan rebus/ikan pindang/singgang.....


2nd......


3rd.....


4th

sedap kan..?????




oya,selain dari itu,aku ada wat aktiviti lain...aku main2 ngan anak jiran sebelah rumah...SAWQI AQIL RAMADHAN...nice name kan..???kerinduan,berakal,ramadhan....means nama dya pun baik jak kan....syauqi ney cute sangat..aku pn geram sangat tgk dya ney...huhuh...syauqi ney selalu di jaga oleh mila..mila ney pengasuh dya..so,kalau syauqi nangis atau apa2 ka..mila msti pnggl nama aku..so,syauqi pn diam n trus p tingkap tuk tgk aku..aku pn loe dah dengar sora dya...apa lagi..excited sangat..haha..aku pn kuar lah p bawa dya main..antara adeq bradek syauqi ney..dya lah yg paling cute n paling berat..umur dya dah 1 tahun lebih..agak penakut kat orang..tp,kalau dah biasa..dya x kan takut punya..haha..sekarang ney,mila balik kampung cuze kakak dya kawin,so,nenek syauqi ney telah menghantar orang gaji dya untuk jga syauqi..tp,syauqi x suka kat dya..nangis jak aku dengar syauqi tu...kak ros tu bukan jahat..tp,maybe syauqi x biasa ngan dya..tu lha syauqi nangis...kesian...



















itu jak lah setakat ney jak.haah.....bye..muah!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)