edit mengedit..edit sampai gylak...~!

by 16:31 0 comments
hye miss affy....apa khabar kau hari ney??aku sihat jak..as usual lha kan..hahah..ermm,memandangkan aku ney bambongan terhormat,aku terpaksa lah mencari aktiviti2 untuk hilangkan kebosanan aku kat rumah...kau nak tau ka apa aku wat ari ney?erm..ari ney,keja aku edit gambar,edit lagu n video...habis semua lagu n muka owang aku hancurkan..hahah...aku ney,mang suka edit2 gambar ney..aku 1st belajar edit2 gambar ney dari yunie..dya yang ajar aku guna photoscape..credits to her~!hee~erm..aku agak kebosanan dengar lagu2 sms n ringtone telefon aku..so,aku pn edit lah sikit lagu..wat pmbaharuan..ehheh..dalam msa yang sama,ummi aku n mnta lagu baru gak...mau gak bha..hahaha..bha...pastu ummi aku marah g cuze aku berhambur..hahah..dah nama'y edit mengedit..mang lah berhambur bha..hahaha..bha..kamu tengoklah apa yg mum aku cakap berhambur btol tu..hahah

`` `




Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)