bila rindu...

by 18:43 0 comments
bila rindu,terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi segala hati ini

huh~!rindu..rindu...rindu...hahaha..kadang-kadang aku rindu....kadang-kadang aku buat bongok...kadang-kadang aku tuli...kadang-kadang aku jual mahal...kadang-kadang aku gylak..GILA??ya....aku gilakan kamu..gila sangat2...kamu buat aku gila..gila akan semua tentang kamu..tapi,aku kini sudah WARAS....aku sudah boleh berfikir sendiri..aku boleh fikir sapa kamu untuk aku..apa HEBATNYA kamu?apa ISTIMEWANYA kamu??kamu SIAPA untuk aku fikirkan..??huh~!KAMU buat fikiran aku serabut saja!

"hei kamu..!!aku SUDAH tidak kisah akan kamu lagi..kamu mau buat apa..kamu buat lah..Kamu sudah tidak ada dalam hati aku walau sedikit pun...aku tak heran dengan kamu..kamu kena tau itu...sayang aku sudah tidak ada lagi untuk kamu..tidak ada lagi..kenapa aku harus mengenali kamu padahal sejak awalnya aku memang benci kamu??kenapa lah aku tak tetapkan hati aku agar terus benci kamu..argh..!penat aku fikir pasal kamu....jangan ganggu aku lagi yar..juangan muncul di depan aku lagi...aku benci.~!"

wah..agak melampau post aku kali ini..haha...tapi,aku RINDU MATI dengan kamu my GARFIELD...ahahhah..aku harap kamu sihat selalu..post di atas ini bukan untuk kamu yar...muah!rindu sangat2...sayang awak rindu selalu(SARS)...muah!love u more than i love ice cream mint..hahah....bye....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)