i still want to mentioned about you..~!

by 09:05 0 comments
hye dear blog...apa khbar?baik gak??skunk ney aku tengah dengar lagu

"Kembalikan lagi senyumku yang manis seperti dulu
Ku rasa kini aku tertahan
Menahan luka yang amat dalam
Kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
Semenjak hati dan jiwa luka"

wahh.....perlukah aku mention sapa yang telah buat aku senyum lagi??ahhahah..oh~!dear blog...kegembiraan itu berpihak lagi padaaku rupa'y...ahahha....dan kepada KAMU yg dimaksudkan....tahniah~!kamu akan saya wujudkan lagi d blog ini...muah~!tima kasih juga utk the sweet moment's that u just give me...hahah...aku gumbiraaa.....1 pesan ku,...take care...hahaha



Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)