huh~!never be replace..??

by 21:51 0 comments
haha..hye dear..agak lama aku x update kat sini kan..bukan aku lupa kau..tapi,aku mang suka kalau lupa kau..~!ahhaah.....tak lah..aku rindu sangat nak coret2 n bermonolog kat sni..hari ney aku nak cakap yang aku hepy...why??sebab aku dah singkirkan satu2 prasaan sayang yang ada kat hati ni...

perasaan sayang yang first aku singkirkan tadi petang..haha...agak kecewa gak kat situ..tapi,aku kena terima hakikat yang aku bukan selamanya ada bersama dya..dan hati dya juga bukan untuk aku selalu...dan aku sangat HAPPY cuze........aku bule terima hakikat tu...ya allah!betapa aku rasa saat ni hati aku ringan jak...aku langsung takda ingat kamu sudah...gudjob susun silang kata...~! thumb's up!!

second,baru gak berlaku...dulu,aku selalu menanti'y...sekarang aku sudah penat..hee~ penat gylak ney...bila jari jemariku mengirimkan khabar kepada dya, selalu'y aku gembira dan aku hantar dengan penuh kasih sayang & kerinduan...tapi, sekarang...aku hantr dengan jiwa kosong... yeah~! sekali lagi hati aku ringan . . . 2 kali ringan dah kan?? thumb's up ! again... hati aku,jiwa aku hanya menyayangi sekali...dan sekali itu lah seumur hidup..tapi,jika sekali itu tidak dipedulikan lagi..jangan harap ada yang kedua kali..! ahahah...erm...entry ney sal NEVER BE REPLACE kan? sapa kata..??semua tu bule d ganti lah...hahah... dan aku harap yang menganti itu cukup datang sekali dan jangan pergi lagi...

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)