tak lama lagi...

by 14:26 0 comments
hye dear blog..aku dah wat ka sebelum ney tajuk ney??kalau dah wat xpa ar..lain tajuk..lain isi...ehheeh...aku nak cakap ney x lama g aku fly..fly away through my dream...hee..btol ke bi aku tu..?kamu jangan macam2..aku ney kalau sal ayat mengayat mang aku lah pakar..mengata pon aku pakar..memaki tak ya..haha..herm..~!still ngan prsoalan yang sama..macamna ngan life aku kat sna t..??tapi mang antara banyak2 negeri,aku mang nak sangat p kedah & negeri sembilan..kenapa??sebab....best lah aku tgk suasana kampung2 dorang tu..aku suka sangat..sperti semua tau..kedah mang terkenal ngan padi kan..aku mang suka tengok padi2 ney..best gylarrr...hahah...kalau negeri sembilan plak...aku suka dengan loghat dorang..cara percakapan dorang..best woo..den suko..haha...tapi,niat aku nak p sana nak belaar..nak smbung study..nak tebus STAM aku yang hancor tu..hope kat sna seperti apa yang aku bayangkan..huhu...hope dapat kawan ngan budak kedah yang umah dya ada sawah padi..n life kampung sangat2...mesti best~!i like it....erm..~!aku kata KAWAN bukan BOYFREN yar...jauh lagi kalau nak bercinta2 ney..aku pn mang tgh in love..in love ngan mak bapak aku..kuarga aku..kawan2 aku..n dunia aku..muah~!love u...bha2...t aku post g yar..penat aku taip menaip ney..t aku bg cerita g kat kau..da..

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)