rindu lagi ka??

by 22:54 0 comments
hye dear blog...tajuk entry aku ney pasal rindu lagi..kau x bosan ka baca blog aku yang asyik memperkatakan tentang rindu..??hahaha..of coz kau bosan kan..aku pun bosan gak ney merindu terus..erm....rindu aku sikit demi sedikit terhakis..tak lama habislah tu..hahah...penat juga rindu orang ney..kadang2 sampai termenung sendiri..makan pun macam tak makan..mandi pun gitu gak..hati ney bedetak2,sakit..hahah...macam orang gila sudah..orang gila lagi bagus kali..heheh...adui..satu-satu hilang dari hidup..akhirnya takda da yang tinggal...takpa lah,nasihat aku..buat semua yang dah pergi tu..jangan lah kembali lagi dalam hidup aku..aku ok jak kalau takda kamu..sekurang-kurangnya,aku ada handfon..aku ada lappy aku yang setia ngan aku..aku ada kau ms.blog terchinta..heheh...don't need somebody to love..yukss..~!i hate that...aku doa supaya akpa aku mohon hari tu...aku dapat lah..aku mau pergi jauh2..supaya aku tak ingat kamu semua dah..aku tak sabar dah mau sibuk..jadi aku takda masa untuk kamu dah..tak sabar mau berjaya..jadi aku boleh lupakan kamu..hahahah....tapi,betul lah..kalau aku tak buat gitu..kamu semua tak akan rasa macamana kamu buat aku dulu kan..hahah...sampai sini saja lah...nanti lagi yar...pesanan terakhir aku..."ingat~!kamu sudah dalam blacklist saya..~!"

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)