hanya kamu.....

by 01:38 0 comments


hye dear blog..lama aku tak mengisi sesuatu kat sini kan??aku pun tak tau lah kadang-kadang nak share cerita apa..so,pagi ney aku dapat 1 idea untuk isi kau ney wahai blog tercinta,dengan 1 kisah tentang KAMU...tentang Rudi zainal...udieysquarepants.blogspot.com...hope kamu tak kisah aku coretkan tentang kamu di sini yar...huhu...ini kawan aku,RUDI...a.ka DUTCHLADY..heheh..aku nak cakap kat sini yang kami tersangat lah sedih sebab RUDI dah p KL...huhu..hilang satu kawan ku...kan aku pernah cakap dulu..."mereka ini bukan shabat baik ku tapi,mereka lah yg terbaik bagiku..."..aku memang betul2 terasa dengan pemergian mu...aku dengan kawan2 lain pun selalu sebut pasal kau..tak bestnya berjalan takda kau..selama ni kalau berjalan atau apa2 aktiviti,mesti kau ada gak..lain rasanya kau takda dah..sunyi jak...banyak perkara yang kita semua dah plan kan??tapi,tak dapat dah mau buat..tak sempat dah...


hari selasa ni giliran c dj(insyirah92.blogspot.com) plak yg pergi..huhu..tambah sunyi hidup aku...kenapa tuhan ciptakan perpisahan kan??dj.take care ya..huhu...xda da kwnku bha...x best gerak xda kau...hope kau kat plkn tu x lah meninggalkan apa2 barang mu yar..ehheeh...huhu...buat rudi n dj..take care k...takda apa yg aku boleh bagi kat kamu selain doa ku jak..insyallah,doaku sentiasa bersama kamu...aku sayang kamu sangat2...mungkin tuhan sengaja pisahkan kita semua di dunia ni..tapi,aku yakin...insyallah tuhan akan pertemukan kita semua di akhirat nanti...amin....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)