kosong...kosong...kosong...

by 10:20 0 comments

hye dear..lama aku x update kau kan..kesian kau,berhabuk gila dah.tapi,kalau kau berhabuk pun apa aku boleh buat kan..??hahha...erm..tajuk hari ini ialah KOSONG..apa itu kosong..??kosong itu apa??ada kah kosong itu macam bangunan tinggi2??atau kosong itu hanya sekadar angin...erm..aku saja jak tulis entry ney cuze aku memang tengah kosong sekarang ni..kosong sangat2..mana semua pergi..??huh~!sekali lagi aku mengeluh....tapi,tak apa...cuze the emptiness that i want to show to all...kosong betul jiwa aku sekarang..aku rasa tin susu kat rumah aku ni lagi bagus sebab ada isi lagi..aku ney macam tak ada dah..hahah...aku mencari-cari harta berharga...tapi,aku tak jumpa..hahah..apalah malang nasib aku...huhuhu...bha..aku kan sekarang tengah kosong..jadi,aku tak tau dah mau cakap apa..nanti kalau dah ada isi..aku tulis lagi yar..ehheeh...bye




Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)