I'm officially as a UKM students. .

by 03:03 0 comments
Hola blogie ! 
Lama dah tak conteng2 kat badan kau kan ?
Hoho ! 
Hari ni nak masuk entry pasal...
Perpisahan dengan kawan2 kat Insaniah..
Seriously ! 
Sedih sangat. ..
Tapi , !
Dapat juga luangkan masa seminggu dengan mereka2..

Sedih juga bila ingat balik..
Dah dekat 3 tahun kami bersama...
Ketawa bersama...
Menangis bersama...
Hoho ! 
The best housemate I ever had...
Sebelum ni aku tak pernah duduk dengan siapa2 pun melainkan parents aku...
Makcik aku bawa tido kat umah pun aku tak mau...
Tapi ...
Bila sampai kedah , 
Aku rasa selesa je tinggal dengan kak mar, kak lai, darwina n mahirah..
Biarpon tak pernah kenal sebelum ni,
Tapi kami berkawan macam lama da kenal...
Thanks to kak mar, kak lai, dar n mayra..

But, 
Sedih sikit la...
Sekarang ni rasa macam ada buat salah je..
Bukan apa..
I try to reach all of them..
Tapi, tak ada yang angkat fon..
Bila sms myra plak,
Dia tak balas...
Nak call darwina..tapi....
Mood dy tak dapat di jangka...
Sedih pulok...
Huhuhu
Kalau aku ada salah,
Aku minta maaf sangat2..
But,
Just wantbto let ur know that I'm still need all of u as a friend..
Please be kind with me..
Huwaaaaaaaaqq


Satu lagi kesedihan bila tinggalkan
Iffah, mira, rasida and group f..
Mereka la kawan yang terbaik sepanjang aku berada di sana...
Gonna miss u guys... 

Ok lah...
Need to sleep now...
Banyak lagi nak study....
2 tahun saya pegang BACHELOR OF ARABIC LANGUAGE
Tak sangka tahun ni bertukar pulak
BACHELOR OF ISLAMIC STUDIES (SYARIAH) at UKM...
May allah ease...

Ssk

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)