apa aku nak jadi 1 hari nanti????

by 10:25 0 comments
hye..lama x updte kan..???huhuh....buzy n penat sikit...ok.topik ari ney sal apa yg aku nak jd 1 hari nanti....aku nak sangat jd photoghrafer...p mna2 bwa camera.;...x toe lha napa..tp aku suka tngkap gmbar n edit2 gmbar....tem aku form 1..aku ambl kelab seni fotografi tau..tp apa lha daya ku..blom sempat aku asah bakat...dah mak bapak aku hntar aku p smuik kunak....tp,minat tu x pnah hilang...smpai lha ari ney aku msh lg suka pda gmbar..ambl gmbar.n edit gmbar..aku ada koleksi gmbar yg aku edit sndiri tau...tnpa pngetahuan mak bapak aku...aku tlh mmdaftarkn dili dlam salah satu kelab photografi kat malaysia ini....hahahah....n my name is susun silang kata...



Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)