The best place...

by 04:21 0 comments
Bismillahirahmanirahim

Assalamualaikum
Hye ...
Selamat subuh wahai miss affy :)
Merindui mu setengah mati ...
:(

Entry hari ni !
Tempat paling best...
Ialah ...
Di sisi ibu sendiri. ...
:(

Hari ni,
Ummi pulang suda pegi tawau..
Tinggalkan aku :(
Sedihnya...
Aku pulang sebab aku mau
Sentiasa dekat dengan ummi....
Bukan ini yang aku mau..
Biarpun aku selalu sakitkan hati ummi..
Biarpun ummi selalu marah aku...
Selalu letakkan kesalahn orang lain atas aku...
Tapi...
Semua tu aku tak kisah la...
She's doing a right way as a mother ! 
Omagad !
Speaking sat noh.....

Aku pernah try hidup di sini...
Tapi seksa...
Pulang rumah baru aku rasa gembira...
Kenapa lah ummi dan abah tak pernah mau faham...
Kadang - kadang....
Aku rasa macam tidak diperlukan...
Macam tak di suka ja kalau aku di rumah...
Aku teringat kata2 pensyarah aku......

"Belakang parang jangan di asah..beli saja parang baru..sebab belakang parang 
Pun ada kegunaan tersendiri "

Faham tak?
Kita kan selalu dengar,
"Belakang parang kalau di asah pun jadi tajam "

Still don't get it ka wahai ummi...wahai abah...
Saya berada di bidang yang bukan saya inginkan...
Sebab itu saya tidak tetap seperti orang lain....
Kenapa la tidak mengerti ?
Untuk kali ini saja....

I promise !
I'll be good.....

Huh ! 
Allah ! Ease my life here...
Hope to have a smile here..................

-susunsilangkata-


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)