hari yg mendebarkan,menyakitkan n memenatkan...

by 02:12 0 comments
Assalamualaikum.........

adoi....kmarin adalah ari yg mendebarkan sbab result spm kuar kmarin...so,apalg..as usual lha...p lha skola ambl result..x kan plak p jabatan kadi kan...then,kmarin gak ari yg menyakitkan cuze aku x dapat result ku...bukan g aku...ada 6 owg g kwan ku..gara2x dinding kramat tu......kmudian kmarin gak lha ari yg memenatkan bg aku cuze x penah dlam hidup aku,ambl result sepenat ini.....apa x...byangkanlha...ngan keadaan panas2 tu...b'baju kurung g...kami p ngecat dinding...jam 4 ptg bru dpat result ku n kwn2 ku....x penah dlam hidup ku aku ngecat tem ambl result...huhuhu...knangan pahit lha tu.....result ku???ok gak lha...ahhahah....k.lha....aku nak tido...bye.....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)