jam skunk 3.32 pg.....

by 03:27 0 comments
jam skunk jam 3.32 pg..uuu...aku x tido g...td ada tido jap...terkejut aku bgun td...laptop x da kat dpan mata aku..aku sngka kna curi...cemas aku sndri...upa2nya pak cik ezai guna...erm..pa nak wat ar skunk ney...?sok,plan nak jalan..tp,cam mlas plak...bukan mlas apa...poket kering skunk ney...hahahahahahah....td,jap jak aku chat ngan affy...erm..lambat2 dya blas...aku g ney cpat pnas loe menunggu..so,aku out lha awal...g pown dya tgh chat ngan batul tem tu....aku bg lha pluang..dowg pn jarang jumpa kan...aku plak ari2 jumpa affy..so,bg ruang lha...biar ari2 jumpa..aku rasa dya tu cam jauh dha dri aku....smenjak dc dtg..dya jarang dha kmpul ngan kami...tu lha aku rsa bersalah kdg2...jd,loe ada msa ksong t'utamanya rehat..aku akn luangkan sedikit msa utk dya...tp,dya tu asal berckap msti selit kan sal dc..x kah dya tahu aku ngan dc adalha kawan...dan aku wat dc cam kwan2 len gak....g 1 dya wat aku gitu mnyebabkan diri aku mcm terseksa jak...aku rasa cam btol2 khilangan kawan...dulu kami slalu blik sama2...skunk x dha..malin penah ckap.."far,tgk kawan ku..sentiasa bersama ku..gini lha kwan.."lbih kurang gitu lha malin ckap..tem tu tem balik...affy pn ada kat situ..so,aku pn blas ar.."bgus ar tu malin ada kwan gitu..aku ney ada kwan..mcm x da kwan dha.."aku mang tujukan kata2 tu kat affy...bukan pa..aku tkanan btol ngan perubahn gaya dya skunk ney...dya seolah2 moe menjauhi dri dari aku...adil kah gitu..?kami bley tima kawan2 dya...x kan dya x bley tima kwan kami....adui...x kah dya toe aku rndu btol ngan dya smenjak dya cuba utk menjauh dri aku..uhuuhuhu.........sedihnya...x pa ar...slagi aku bernafas..aku akn cuba wat pshbatan kami mcm dulu g...tuhan..tlg lha hamba mu ney....

pernah ada..
rasa cinta..
antara kita kini tinggal knangan..

ingin ku lupakan..
smua tntang dri mu..
namun x lagi..
kan seperti dri mu oh bintangku...

jauh koe pergi..
meninggalkan dri ku..
d'sini aku merindukan drimu..
ingin ku coba mencari pngganti mu..
namun x lagi kan seperti drimu oh kekasih..

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)