Diri bagai terbuang tanpa kawan tersayang..

by 13:37 0 comments
Bismillahirahmanirahim......

adoi....npa lha diri ku ney slalu d tinggalkn kwan2 yg pling aku syg...lpas 1..1 g pergi...napa????????jahat ka aku..???klu jahat ckap terus terang....aku x marah....gitoe smua yg kau x puas atiey kat aku....!!aku x toe pa yg berlaku....smpai jd bgini...yg aku ingat,kau lost kmarin start jam 12.11 tghari....aku ingat tu....then,mlm tu aku mizkol kau...bru kau bertindak g...napa..!!??apa aku dah wat..!!??lau lha kau tau prasaan aku tem tu...adoii....

Ya Allah!!jika engkau berkehendak menjauhkan'y dari ku...jauh'n lha dya...dya milik mu..aku bukan siapa2 untuk mnghalangmu...jauh'n skali memori kami bersama....rasa terseksa sangat bila memori itu bertandang semula dlam hidup ku.....berat rasa'y aku nak lupakan memori tu...tp,jika engkau berkehendak bahawa hubungan kami msh boleh di perbaiki...tlg lha aku baiki hbungan ini...biarkan memori itu berlegar2 d hidup ku...sedih atiey ku hnya engkau jak yg tahu....air mata ney hnya tggu waktu utk mengalir...napa??napa dya berubah..???huhuh...aku dha x tahan menanggung sedih dn air mata ini...aku melimpahkan'y dgn seluruh prasaan sedih d atiey ku ni...siapa aku nak d bandingkan dya yg begitu tinggi bg ku...sedangkan aku hanya insan yg rendah dn di pandang hina....andai aku bisa lari...ingin skali kau lari dri pandangan mata'y...dan hidup'y...ya allah....hamba mu ney sering lalai mngingatimu...tp,aku jga hamba mu...aku juga berhak memohon pertolongan mu kan..??tolong lha aku ya allah..!!!tolong aku..!!!huhuhu

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)