greatest moment's~!!

by 22:58 0 comments



hye dear blog....lama aku x update kan??
kau apa khabar?sihat juga ka??
aku harap sangat kau sihat...even aku yang rasa
aku ney macam tekanan sikit.. ha!ha!ha!
kau nak tau.....kehidupan aku sekarang ney memang banyak berubah
dari hari ke hari....
apa lagi sejak kebelakangan ini,kak nisa(musyrifah)
selalu lepak dengan kami...
orang kata...tak kenal maka x cinta kan...??
sapa sangka musyrifah yang kami takut ni..
rupa-rupanya...............
seorang yang sangat suka main..boleh masuk lah dengan kepala kami semua....
ha!ha!ha!
rindu juga kami kalau kak nisa ni tak ada di rumah...
he!he!he!

aku nak share lah sikit pic2 kami bersama...
he!he!he!
the greatest moment that i have with...
my lovely friends a.k.a roomate..
my lovely musyrifah...
my lovely C-3-15...


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)