1 : ???

by 22:11 0 comments
hye dear blog..
apa khabar??
baru aku dapat update kau..
berapa hari ni,aku busy sikit...
banyak program yang dijalankan kat kuin...
huh~!!
penat~!!
tapi..,
happy...
ha~!ha~!ha~!

erm . . .
hari ni,aku nak post tentang tajuk di atas tu...
ialah,
aku ni kan hanya nisbah kecil di antara mereka.
sedangkan mereka melebihi nisbah aku.
apa kudrat ku mahu melawan.??
bila fikir balik,
napa aku harus kacau nisbah mereka.?
mereka dipertemukan dengan nisbah yang melebihi aku.
sedangakan aku hanya bernisbahkan 1~!!
bukan 2,bukan 3 atau selainya.

kenapa aku ditakdirkan dengan nisbah yang kecil?
kenapa
aku tidak seperti mereka.??
nisbah mereka ramai..
tapi,
aku akan bertahan sekuat hati.
seperti apa yang nisbah2 aku yang lain cakap.
maybe tuhan tidak biarkan aku dengan nisbah ku sekarang.
tapi,
insyallah....
aku akan jumpa dengan nisbah2 ku
bila kami sudah berjaya nanti..
amin.....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)