aku rindu kamu~!

by 20:05 0 comments
hye dear blog . . .
aku minta sorry lah kat kau sebab
jarang post kat kau dah . . .

insyallah . .
pasni,aku akan rajin post kat kau . . .
sebab sekarang ni ,
hidup aku pun dah makin kosong . . .

persoalan . :
kenapa tuhan ciptakan perpisahan. . ?

adui. . . .
rindunya aku kat myra & kak mar . . .
kosong terus hidup aku . . .
selama ni rumah ni riuh jak . . .
sekarang ,
bunyi orang ketawa pun susah mau dengar . . .
rindunya aku kat kamu semua . . .
aku pun dah macam hilang
semangat . . .
apalah yang aku cari kat kuin pasni . . .
takda sudah myra . . .
rindunya aku kat kau . . .
entahlah . . .
macamna aku mau hidup d kuin tu
kalau kau takda . . .
aku pun xtau dah . . .
apa2 yang aku tgk d kuin tu . . .
mesti aku ingat kau . . .

kak mar . . .
xda sudah orang aku mau kacau . .
xda sudah orang mau bg aku nasihat . . .
rindunya aku ngan kakak . .
xda dah org tempat aku meluah . . .
pulang lah cepat . . . . . . . . . . . . :(

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)