pengalaman mengajar erti kehidupan. . . .

by 23:46 0 comments

hye dear blog . . .
apa khabar . . ?
aku macam ni lah . . .
aku dapat pengalaman baru . . . .

kemarin . . .
26/11/2011
aku eksiden motor . . . .
dengan sendirinya
aku boleh terbabas. . .
maybe ,
sebab tu aku nampak
kapal terbang . . .
jadi ,
fikiran aku pun . .
ingat sabah jak . . .

badan aku .
sebelah kiri lah yang mengalami
kecederaan . . .
kaki aku . .
tulang lari . .
sebab
motor tu hempap kaki aku . . .
muka aku luka . . .
tangan luka . . .

ya allah .. .
berat ujian ni . . . .
tapi . ,
terima kasih tuhan . . .
sebab ,
ajar aku erti kehidupan . . .
ajal tu bila2 blh datang kan . . .
allah,
nak aku tahu yang ajal akan datang
bila2 masa saja . . .
kemarin adalah
peringatan .~!
bahawa aku perlu perbanyakkan amalan . . . .

terima kasih tuhan . . . .

-s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)