jaga diri . . .jaga hati . . .jaga iman . . .

by 23:45 0 comments

dear you my blog . . .
hari ni hari jumaat . . .
selamat hari jumaat . . .
hehe . . .
hari ni , . .
semua budak rumah
aku
pergi perlis . . .
jalan2 buang tebiat lah
katakan . . .
ha~!HA~!ha~!
tinggal aku sendiri
di rumah . . . .
tapi . . ,
jangan risau . . .
susun silang kata . . .
selalu ada agendanya tersendiri . . .

tadi,aku p round2 . .
sekitar alor setar ni . . .
nak cari tempat . .
yang boleh aku jadikan
' besties '
aku . . . .
cari punya cari . . . .
then , . .
aku jumpa . . . .

TADAAA~!!!!!!

cantik kan??

tenangnya . . . . .

ya allah~!!indahnya
ciptaan mu . . .
tenang . .
sepi . . .
lega . . .
kosong . . .
yang aku rasa bila lepak
kat sini tadi . . .
hurm . . .~!
kadang-kadang . . .
kita kena bersendiri . . .
untuk kita kenali . .
sang pencipta . . .
diri sendiri . .
dan . .
nikmati hidup
serta . . .
ciptaan tuhan . . .

subhanallah . . .
maha suci allah . . .
yang menjadikan langit dan bumi . . .
yang memberikan ku
pemandangan yang sangat
tenang di mata aku . . .

nanti . . .
kita jalan sama-sama . .
sama-sama merasai nikmat
tuhan . . . .
yang penting . . .
kita tahu . . .
jaga diri . . .
jaga hati . . .
jaga iman . . . :)

-s u s u n s i l a n g k a t a-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)