kita tahu apa yang kita mahu . . . .

by 07:59 0 comments
بسم الله الرحمن الرحيم
السلأم عليكم ورحمة الله وبركة

hye dear blog . . . ¬!
ha ha ha
first of all . . .
aku saja jak tu test2 tulisan jawi tu . . .
aku gembira ni . . .
ada sudah tulisan jawi dalam lappy aku . . .
ha ha ha . . .!!!

dear blog . . .
macam hari ni?
ada sihat ka ?
atau ada pening2 ?
he he he . . .

sebelum tu . . .
SELAMAT PAGI SEMUA¬!!!
صباح النور
yeah . . .!
insyallah . . . .
hari ini . . . .
semuanya akan berlaku dengan baik . . . .
aku pun harus bangun semula . . .
jangan sedih-sedih k . .!
aku kan kuat . . .
WAHAI DUNIA . . .!!!
lihat lah aku . . . !
aku ini lah aku yang dulu . . . !
aku yang kuat . . .!
he he he . . . !

wahai hati dan diri . . . .
kita kuat . . . !
kita boleh . . !
kita hebat . .!
kita terbaik . . .!
apa pun tentang kita . . . .
kita harus jadi diri kita . . .!
yeah . . .
all is well . . .!!

kemarin shamsiah pulang . . .
aku heppy tahap gaban
. . . . .
ha . ha .ha .
banyak . . .
cerita aku mau share kat dia . . .
tu lah aku perlukan dia . . .
tapi . . .
kat sini . . .
aku mau buat janji . . .

''saya NUR FARHANAH AMILIAH BTE MOHD AMIN . . .berjanji . . bahawa saya,
tidak akan lagi menyakiti . . .atau bergaduh . . .dengan shamsiah atau pun
dengan kawan-kawan yang lain. . .saya berjanji akan menjalinkan
hubungan yang baik dengan mereka semua . . . .insyallah . . . . .''

amin . . . .

-s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)