ahlan wasahlan 2012 . . . .

by 07:13 0 comments

بسم الله الرحمن الرحيم

apa khabar my dear blog?
hope kau baik-baik jak . . . .
erm . . . .
happy new year . . .~!!!!
dah tahun 2012 kan?
means . . .
umur kau pun dah
5 tahun~!!!
yeah . . . .
besar sudah . . .
kalau kau manusia . . .
umur kau sekarang dah masuk tadika . . .
hahahah . . . :)

azam aku . . ?
banyak . . . . . . . . . . . . . . . ~!
yang paling utama . . .
aku mestilah mau berjaya . . .
mau study bagus-bagus . . .
tak kisah apa orang mau cakap dah . . .
just live my life by my own way . . .~!!
yeah ~!!

kawan . . .?
still macam dulu . . . .
&
maybe bukan macam dulu dah . . . .
whatever . . .
malas aku mau fikir dah . . . .
buat kerja sendiri . . .
gerak sendiri . . .
fikir sendiri . . .
mesti lebih bagus kan . . .?
tapi . . ,
dear blog . . . .
you still my besties ~!!
kalau kau tak mau kawan aku pun . . . .
aku peduli apa . . .
aku tetap kawan kau . . .
ha ~! ha~! ha~!
dear blog . . ,
kalau lah kau ni seorang manusia . . .
mesti kau akan jadi . .
kawan yang sangat memahami aku . . .
tapi ,
aku syukur lah gak . . .
kau ni bukan manusia . . .
sebab ,
kalau kau ni wujud . . .
mesti aku jadi seorang yang lemah kan ?
at least sekarang ni . . .
kalau aku ada problem ka . . '
aku boleh share dengan kau . . .
and . .
pastu ,
biar aku settlekan sendiri . . .
ajar diri aku jadi kuat . . .
ajar hati aku jadi kuat . . .
aku pegang kata2 malin . . .

"hidup ni . . .selagi boleh bertahan . . .bertahan lah sekuat hati . . . ."
dan . .
1 lagi ayat yang aku ambil dari filem
3 idiots . . .

"hati ni mudah takut . . . . .bersahabat lah dengan hati kita . . . .katakan pada hati . . .
all is well . . . ."

wah ~!!
aku kuat . . .~!
aku boleh tempuhi semua ni. . .~!!
insyallah . . .
allah bersama aku . . . .
pergilah kenangan . . .
ahlan wasahlan ya masa depan . . .
kau . . . .
aku . . . .
akan . . .
menjadi kawan . . . . .
untuk selamanya . . .
biar bukan secara
zahirnya . . .

aku dan kau . . .
akan jadi KITA ~!
ahlan wasahlan
wahai kawan-kawan
seperjuangan ku . . .
all is well . . .

amin . . . . .

- s u s u n s i l a n g k a t a -



Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)