dengar . . . . aku sedang gembira . . .

by 01:11 0 comments

hye dear blog . . .
sihat tak ari ni . . .??
hope sihat kay . . .

heheh . . . :)
aku sedang gembira . .. .
dengar . . .
hati aku berbunga-bunga . . .
hanya kerana . . .
1 kenangan tercipta . . .
antara . . .
aku , kau & dia . . .

hari ni . . .
aku hang out dengan
afiqah . . .
nateera . . .
asikin . . . .
wah!!!!!!!! . . . . . . . .
banyak heppy lah . . . .
masa tengah tunggu nateera tu . . .
hati aku dah . . .
berdegup-degup . . .
tik ! tok ! tik tok !
aku berdiri depan eskalator . . .
menunggu dia . . .
bila aku terlihat dya . . .
serta - merta . . .
hatiku melonjak kembiraan . . .
mulutku tak blh berkata
apa-apa . . . .
hanya tuhan yang tahu betapa . . .
aku merinduinya . . .
setelah 2 tahun kami tak jumpa . . .
adui . . .
tima kasih tuhan . . .
persahabatn yang terbina dari kecil . . .
telah bertemu kembali . . .
setelah 2 tahun terpisah . . .
akhirnya engkau temukan
kami kembali . . .
alhamdulillah . . . . .

nateera . . .


melen . . . .



nick . . . .

u're my besties . . . .
kita mang kenal dari umur 7 tahun lagi . . .
dan . . .
aku mau kamu tau . . .
yang aku sayang kamu sangat2 . . .
mmmuahhh . . . .~!!!

-s u s u n s i l a n g k a t a-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)