_ _ _ all is well _ _ _

by 13:52 0 comments
hye my dear blog . . .
apa khabar . . .??
ok jak kau kan . . ?
hehe . . .~ :)

entry aku
untuk hari ini . . . .
jom ~!!!
words of the day . . . .
" ALL IS WELL "
tadaa . . . .~!!

ok~!
first of all . . . .
aku baru2 ni ,
telah memiliki 1 movie . . .
hindi . .
yang bertajuk . . . .

" 3 IDIOTS "


:)
cerita ni memang best . . .
aku memang dah selalu
tengok . . . .
movie ni . . .
tp cd yang aku ada tu ,
aku bagi tinggal kat sabah . . .
baru2 ni ,
time p main bowling ngan classmates . . .
aku jumpa cd ni . . .
apa lagi . . .
rembat lah . . .
hahaha . . . .

movie ni memang "THE BEST"
aku pernah tengok . . . .
iya lah . . .
cita ni pasal persahabatan . . . .
nak tau cita ni best or x . . . .
p lah tengok ye . . . .
tapi ,
aku dah pelajari banyak perkara
dalam movie ni . . .

"hati ni . . .mudah takut . . .jadi,pegang hati tu dan bersahabat denganya . . .
katakan pada hati kita . . .ALL IS WELL . . . . ."

betul kan . . .?
bila kita dilanda masalah . . .
bila kita dilanda musibah . . .
bila kita dilanda kesulitan . . .
insyallah . . .
semua tu akan selesai . . .
pujuk hati . . .
katakan . . .
ALL IS WELL . . .
wah , .~!!
perkataan ni memang
sangat-sangat . . .
bagi aku semangat~!!!

untuk kawan-kawan aku . . ...
SYAMSIAH
SYAFIQAH
SYAFINAH
SYILA
AN-NAFIQAH
IZYANI
JIHAN . . . . .


--------------------> ALL IS WELL <-------------------

- s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)