kasiey gegar group F~!!!

by 14:11 0 comments
hye dear blog . . .
he .he . he .
ini 2nd entry aku tuk hari ini . . .
iya lah . . .
bosan tahap gaban . . .
d rumah . . .

so ,
aku nak kenal kan lah kat seluruh
dunia . . . .
pasal kawan2 aku ni . . .
ha . .ha .ha . . .
may i??

first . . .
sekali tengok macam siti nurhaliza...
2 kali tengok siti syamsiah upanya . . .:)


2nd person . . . .
kecik-kecik batu bata . . .
nurul syafinah empunya badan . . :)


3rd person. . . .
kelip2 aku sangka hilang . . .
nurul syafiqah si bedukang . . :)


4th person . . .
berkaca mata berbibir merah
nur izyanie si pemarah . . .:)


5th person. . .
lagi terang kan bersuluh . . .
nur jihan lah tu . . . :)

6th person . . .
molek-molek sampai tergolek . . .
nur asyila gila gelek . . . :)


last person . . .
bawa motor macam awie . . .
nur an-nafiqah nama diberi . . . :)

ha. . .ha . .ha . . .
dah kenal kan?
ada berkenan ka?
ngeee~!

buat semua kawan2 aku . . .
cantik kan aku wat ??
heheh . . .
sebelum aku . . .
cabut lari . . .
aku ada pantun nak diberi . . . .

"aku ada blog . . .
ini blog aku . . .
suka hati aku lah nak tulis apa . . .
kamu mau marah kenapa . . .??"

ha . .~!!!!!ha~!!!!!ha~!!!!!!
ketawa sampai patah gusi~!!!!
yeah~!
1 . . . . . 2 . . . . 3 . . . . .
lari . . . . .~!!!!!!!!
"ALL IS WELL"

-s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)