by 02:42 0 comments
Hola !
hye dear blog . . .
dah2 . . .
aku tak mau cakap banyak . . .
post kali ni aku bagi untuk
pendek !

"jaga diri . . .jaga iman . . .. jan minta puji sna . . .jan getek . . .
saya rindu c pendek yang kurang inci . . .hahahha . . . .
jan risau . . . .
saya akan jaga rumah ni dan jadikan rumah ni zoo ! yeah !
hahahahah
doakan aku ar . . .
sem last ni . .. . .
dugaan kuat . . . .huhuh !
gonna miss u ndek ! "


aku mang suka ltak muka kmu bidak2 . . . hahaha

next !
tupai n siput nipis. . . .

hahah ! 
"kau jaga diri . . . jaga iman . . . jangan bertunang dulu . . . masih awal g ...
bgtau 'dia' . . . kalau betul syg kau . . .
tunggu lah kau . . .kalau dia sayang kau . . .mesti dia sanggup tunggu . . .
heheh . . . 
balas jasa mak bapak dulu . . . .
hahah . . .
doakan aku ar . . . siput . .
nanti sya jaga ikan2 kau . . .
esok dlm umah ada family baru . . .
kura2 n arnab . . .
miss pendek jan marah ye . . .
hahhaha . . .
will gonna miss you yujinn . . .
ketawa begetar . . .
hahahahahha !  "

once again . . .sya suka gambar kmu yg bidak . . .

ok lah . . .
enjoy it . . .
if u like it . . . 
just hit the button "follower "
and
be my follower  . . .gagagag


_susun silang kata_

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)