saya menyayangi kamu kerana ALLAH :)

by 02:17 0 comments
assalamualaikum . . 
hye dear little blog . .  :)
oh ~! 
saya sangat merindui anda . . 
sangat rindu mahu menconteng-conteng badan anda  . . . .

Alhamdulillah . . . .
saya sudah pun bergelar seorang MAHASISWI
dalam
IJAZAH SARJANA MUDA BAHASA ARAB DENGAN KEPUJIAN
INSYALLAH :)

saya nak mention kat sini . . . .

" SAYA MENYAYANGI KAMU KERANA ALLAH "

sebab . . .
selain ibu bapa . . .

di sini . . . . . 
saya . .
banyak mendengar kata kamu . . . 
banyak menjadikan sifat kamu sebagai contoh . . 
saya yakin ~!
kamu lah insan yang bergelar "sahabat" yang telah ALLAH kurniakan . . . .

kamu lebih kepada menuju jalan kepada keredhaan ALLAH . . .
itu menjadikan saya bersahabat dengan kamu . . .

kamu sering berfikir sesuatu yang baik . . . 
itu menjadikan saya kagum dengan kamu . . . .

kamu memilih jalan keseronokan berlandaskan syariat islam . . . 
itu menjadikan saya ingin jadi seperti kamu . . .

kamu sering melihat perkara yang baik . . . 
itu menjadikan kamu salah satu contoh terbaik untuk saya . . . 

kamu takut untuk membuat suatu kesalahan . . .
itu menjadikan saya malu akan kamu . . .

setiap apa yang kamu miliki  . . .
setiap apa yang kamu lakukan . . .
setiap apa yang kamu fikirkan . . .
semuanya kerana ALLAH . . . .
tetapi,
Kamu juga seperti insan yang lain . . . 
memiliki perasaan yang berbeza . . .
saya kagum dengan perwatakan kamu . . .
kamu memang sahabat yang baik . . . .
sahabat yang akan membawa sahabat-sahabatnya ke jalan ALLAH .~!

Syukran ya allah . . . .
sudah lama aku menanti datangnya seorang sahabat yang menunjukkan jalan kebenaran kepada ku . . . .
Seorang yang tersangat jelas keikhlasannya dalam membawa sahabat-sahabatnya ke jalan
SYURGAMU . . . . .

INSYALLAH . . . . .

- s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)