"hadiah" dari tuhan . . .

by 22:05 0 comments
assalamualaikum . . .
h0la ! 
h0h0 . . . .
hujan yang menggila di alor setar . . .
lagi gila bila balik hujan2 naik moto . . .

h0h0 . . .
i've g0t a present ftom ALLAH . . .
" life test "
thank you ALLAH
:)

insyallah . . .
aku akan jadi seorang yang kuat . . .
kuat menghadapi segala ujian . .

untuk sang sahabat . . . 
sekiranya kamu membaca post ini . . . .
bacalah dengan fikiran yang terbuka . . .

terlalu banyak ujian sepanjang bersahabat dengan kamu . . .
susah . . . .
susah mahu dapatkan sahabat yang baik seperti kamu . . .
saya tidak layak berdiri di sebelah kamu . .
hanya mereka yang terbaik saja  . . .
layak mendapat yang baik . . .
aku bukan satu darinya . .

dengar ini sang sahabat . . .
layakkah orang seperti aku mengelarmu " sahabat " ?
aku tidak sebijak mereka . . .
aku tidak sesempurna mereka . . .
bahkan aku datang dari rumpun yang berbeza . . .

untungnya dirimu . . .
bila dilupakan , masih ada tangan yang akan menyambutmu . . .
tidak seperti aku . . .
belum tentu ada tangan yang ak
an bersama ku . . .
tapi . . .
aku cuba juga menjadi tangan di belakangmu . . .
tapi nilai tangan ku terlalu rendah . . .
bila - bila masa saja tangan ku boleh dilepaskan . . .
terlalu tinggi impian ku . . .
impian untu, mendapat sahabat yang betul2 membawaku
kepada . . .
ALLAH . . .

ya allah . .
aku give up . . .
give up dalam mengejarnya . . .
aku tidak layak . . .
aku . . .
terima jika di sini akhirnya . . .

wasalam . . . . .

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)