by 17:44 0 comments
hola ! 
dear you miss blog . . . 
hidup ni COMPLICATED sangat kan . . . ?

h0h0 . . . 
tapi tak apa . . .   
i have ALLAH . . .
:)

saya tau la saya ni serba kekurangan . . . 
:(
tapi . . . . . . . .
saya akan tetap . . . 
"bertahan sekuat hati . . . " 
h0h0 . . .
semua ni cuma permainan hati . . ..
hati ni kan mudah takut . . .
sebab tu . . . .
kena lah . . .
"bersahabat dengan hati ! "
yeah !!

" saya memang seorang yang KUAT !! " 

saya akan lalui semua ujian mendatang . . .
sebab saya tahu ALLAH mahu bermanja2 dengan saya . . .
saya tahu itu semua " HADIAH " dari ALLAH  . . .

saya sedar saya tidak "sempurna " . . .
h0h0h0 . . . .
tapi tak pa . . . . . . . .
insyallah :)
saya SEDAR  di mana tempat saya . . .
saya bukan BUDAK BAIK  . . .
yeah !!!

saya tahu saya tak layak dapat 
"awak yang BAIK . . . "

h0h0h0 . . . .
:)

ok lah ye miss blog . . .
ch0w dulu . . .
yeeeeeehaaaaa !!
bye . . .

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)