Travel Indonesia bulan 3 . . hope :(

by 18:59 0 comments
hola bloggie :)
rindunya mau travel . . .
huhu !
baru- baru ni ,
aku ada buat planning untuk family2 aku.. 
bercuti ke INDONESIA :)
siap buat brochure lagi . . 
semua suda aku kaji . 
aku nilai . .
hahah


ni lah aku buat . . .
bukan apa . .
masa tahun 2011,
aku ada lah juga travel ke indonesia . . 
cuma rasa rindu tu masih menebal . . 
sepanjang jalan tu tinggalkan memori . . 
dengan suasana;y lagi . . 
aduh ! gila !!!

mohon air asia jangan lah naikkan harga tiket . . 
hope sangat dapat pegi sana . . 
jom doa ! :(

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)