Sabtu-day ! :)

by 17:13 0 comments
Hola bloggie :)
happy sabtu day !
hari ini , 
duduk jak dalam bilik..
dengar lagu..
buat assignments sikit..
pastu baring angn- angan . . 
tetiba . .
perut lapar . . 
apalagi . . .
start kereta. .  jalannn . . 

konon2 order nasi goreng USA..
sebab rasa mau makan daging masak merah . .
sekali ! tup ! tup ! 


why ! why ! why !!!!!
aku tak minta nasi goreng ayam kunyit . . !
mana USA'y . . 
aku mau nasi goreng USA
supaya bila aku makan, aku boleh speaking bi mcm hanjing . . 
adehhh . .
rupa2nya . . 
mang ini lah rupa nasi goreng USA di restoran ni . . 
sedih hati mak jah ni ! 
huhu :(
tapi . . 
ialah kan . .aku ni bukan jenis yang membazir . .
aku telan jak lah . . 
oh ya !
haritu aku p langkawi..
nanti aku hapdet cerita next entry kay ?
tunguuuuu


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)