2 hari lagi..................

by 18:42 0 comments
1 pkataan aku nak sbut........."ALHAMDULILLAH.........."NAK TOE NAPA?cuze dak kelas aku baik sangat kat aku.td pg kami men2x g kat kels...c dyg nabila tu g....dya suh aku nyapu.hahah..pdahal bkn aku tugas.dah aku p nyapu..ktawa2x lak dowg..huhuh....tp,x pa...aku dpt rasakan dha yg aku ngan dak kelas len dha serasi...ngan c pija lg lha........hhahaha..........oya..x lma aku blik tawau.best woooooooooooooooooooooooooooooo.................................hahahahahaaaaaaaaaaaa.......ada sapa2x moe ikut?x moe x pa....aku x moe bwa gak.hahahah................bha.........t g aku post k..........aku out moe mandi dlu...x da gmbar lha...lma dha x da gmbar kan?t lha aku c msuk...k....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)