YA ALLAH.!!!!!!!!!!BERSALAHNYA AKU!!!!!!!

by 15:14 0 comments
ya allah!npa lha aku di uji sebegini.......aku mohon ya allah......berikan aku kekuatan......napa engkau wat aku gini.......akhir2 ini semua masalah berpunca dri aku.......malang sangat ka aku ney....?????!!sial sangat ka diri ku ney.........!!!!!!!?aku memang x patut brada kat sini......adui....npa lha gini......mcamana lha aku nak hadapi apa yg bkal mendatang........ya allah!!!!!!!yunie,,,aku mnta maaf lha kat koe..x da maksud nak wat gitu..utk kazen ku apik........kakak mnta maaf gak lha kat apik....jan bha apik gaduh ngan yunie........huhuhu......ya allah.!!!!!!!aku mahu lari.....!!!!!!lari dari permasalahan ini.......npa koe uji aku sebegini bratnya............huhuhu.....atiey aku mnangis saat ini..x ada satu owg pown yg tahu...hnya engkau sja yg mengetahuinya........berikan aku ketenangan ya allah.....................aku mohon!!!!!!!aku mohon pda mu ya allah!!!!!!!!!!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)