PERHITUNGAN MASA BERMULA....

by 09:54 0 comments
Lagi brapa ari aku akan pulang tawau...x sabarnya.....kat sana nti,aku akan melepaskan segala apa yg membelenggu benakku di saat ini......aku dha plan nak wat apa nti kat twu........wahai SMIT....tunggu aku.aku rindu kan kamu.......aku akn jejakkan kaki aku di sana walaupun utk beberapa saat......yg pnting aku tenang...aku rindu SMIT..............aku rndu suasana nya..aku rindu kwan2x aku..aku rndu guru2x aku..aku rndu koe UMIEY.....aku rndu DEQ RUWAIDAH....ya allah.......percepatkan waktu yg berjalan..agar aku dapat bersama2x ngan mereka semua..agar aku bisa terhindar dari suara2x sumbang yg sering menganggu hidup ku dan emosi ku sejak akhir2x ini.....ya allah!KEMBALIKAN KEGEMBIRAAN aku dan kawan2x ku....ya allah!lindungi lha kawan baik ku NATHIRAH....NATH!!!!!aku rindu kan koe........11 tahun kita berkawan..aku doakan jgn ada kata perpisahan dalam persahabatan kita..aku dan malin akan setia tggu koe nath......ya allah!aku x layak utk memberikan kemaafan kpda sesiapa..aku mohon kepada mu ya allah...ampunkan lha dya.......amin.............

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)