nikmat ramadhan......

by 19:18 0 comments
assalamualaikum.....slamat buka posa wat smua yg baca2 blog aku ney..sama ada yg jd followers atau pn x...hari ney 18 hari ka dha kita posa kan??x lama raya...yeah3x...hari raya.....slamat raya..huhu...x terasa posa kan...ari ney aku c tman atun kat umah...makcik awie lmbat pulg td..pulg jak dya..kami trus bakar sate...sedaaappppppppp................alhamdulillah.......mang klu posa apa2 pn sedap kna makan..haha..bha..aku ada gmbar skitar pmbakaran sang sate td... sejak bila plak berkumis ney?????

murtabak seri keningau

licin bha pnggan aku..kira brapa cucuk aku mkan sate

bnyak yg xda lidi...hbs terbakar..
inalillah...........
sate alaf baru....
bru pulg skola..smpat g tlg bakar..gud..


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)