berakhir 1 penantian.....

by 19:26 0 comments
assalamualaikum...samat buka posa ar....haha..hari ini hbs dah trial.......

"assalamualaikum w.b.t.....
ada lha dgn ini..sya farhanah amilieyah...mengisytiharkan bhawa...
tamat lha sgala beban2 yang terkandung berbakul-bakul..bertangki-tangki..d dlam
pemikiran calon-calon STAM 2010....!!!!!!takbir!!!allahuakhbar 3x.."

hbs dah td trial kami.mcm exam real dah aku rasa....tp,td tem hadis,aku lngsung x mnjawab cuze aku tdo start jam 8 pg sampai hbs mas..aku x toe lha nap abley tido tu...start dri keta g sbnarnya...gylak btol..mungkin effect ubat yg aku telan td tem subuh..bgun pn aku lmbat td..ribut sndiri aku bgun tgk jam 6 dha..baju g blom iron.tp,nasib gak td iqbal lmbat gak...sakit aku dah makin pulih dah...alhamdulillah..kmrin kna hujan g cuze p sungkai kat luar..hahah...jelez!!!kami p 3 owg jak diam2 jak..smpai makdah pn marah...ahahahahahahaha...........pulg jak dri jaln..mandi jap makan ubat trus tdo...hebat2x....bha,sok start dah cuti bg aku....moe tlg kak dona wat kuih...bha2x...out luk ar..moe men mercun...bye....byye.....bye.....bye.........................

p/s:loe skiranya MUMMY YUNIE bca blog saya ney...hehe...sya moe cakap ney..napa x pnah update blog..???takut ka or jelez ngan blog saya..hahaha

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)