Flanella - Selamat Tinggal Cinta Pertama (HD Video Clip)

by 21:03 0 comments



Ku tulis ini saat tersedih
Menunggu dirimu yang tak bersalah
Terpisah karna keadaan
Selamat tinggal cinta pertama
Mengisi waktuku memberi rasa
Tak terlupakan

*
Tak mudah ungkapkan dengan hati
Saat senyum dan tangis menyatu
Tapi terbaik untukku dan untuk dirimu

**
Hanya waktu yang mampu mengerti
Betapa berat perpisahan ini
Semoga cerita cinta ini
Menjadi kenangan indah nanti

Pelukan ini untuk dirimu
Adalah pelukan dari hatiku terakhir kali..............

p/s:lagu ney lha yg kna bg olh fyk tem kami last jumpa dah tem blan 6 tu..msing pndah skola..dy amsuk sakaran..aku msuk limauan...lagu ney lha dya bg aku kat dlm bas..gylak sedih btol aku...start dri sndakan tu nangis jak aku smpai lha kat kunak..aku tahan skit..dya trun kat kunak..x kan moe ngis kan..malu tu....pas jak ckap slamat tnggal utk kali t'akhir..aku x snggup dah moe tgk luar..aku ngis smpai lha bas smpai kat tawau...uhhuuhuh.......

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)