hari ney ari rabu....

by 15:29 0 comments
assalamualaikum..hye...pa khbar??hari ney ari rabu kan???skunk jam 3.40 ptg...aku skunk tgh tgk sivaji the boss...best gylak cit ney...sapa2 yg tgk..konpom pastu gylak..hahah...ari ney x da jaln lg..maybe jap lg kali...td pg aku bgun...aku trus p tandas..hbs dri tandas..aku kemas meja..pastu aku duk kat sofa..diam2x...fkir sal mimpi aku..ui!aku mimpi akumsuk UITM...huhuh....pkara tu yg aku elkkan...itu plak j..dlam mimpi tu..murni pon ada..dya hntar aku p uitm then,dya pulg p maktab..ngis gylak aku dlam mimpi tu...cuze x moe msuk uitm kn..huhuh..last2 bgun...upanya mimpi..:)td pg aku wat bekpes..bkn x pnah wat,mang slama ney aku yg wat..tp,hri ney len sikit...1st tem aku masak mee basah..yeah3x...sedappp.....slurPPPP...nah...x bley plak aku upload gmbar tu..huhuh....loe x..sapa tgk msti beliur..pastu bekpes,aku call eliey..pas call tu..aku x toe dah mna fon aku,ya lah..semenjak cuti ney..fon aku jarang2 bunyi,..kadang2 1 hari x bunyi..xda sapa sms.huhu...pg td ada lha bunyi skit....bmanja2 g adeq ruwaidah..hahah....bha..aku moe jalan jap p bndar..moe cri apa2 yg bley d cari...oya!lupa kmoe cakap,..aku nak ikut ummi p surabaya n jakarta..p jalan2..tp,tu lha...blom ada kata ptus g..ummi ada bg syarat..

"kalau kakak nak p...boleh!!tp,ngan syarat..kasi trun lg
sikit badan kakak tu..loe ada trun biapon sikit..ok..
ikut lha..."

hah!gitu lha ummi aku cakap..huhu...x cukup kah pnurunan bdan ku skarang ney???dya nak kurang g...tp,xpa..demi tu..aku akan cuba lg..hahahahahah....surabaya!!jakarta!!i'm coming...!!!!!

p/s:doa2 supaya dapat p yer....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)