you will be one in my blacklist...

by 23:08 0 comments
hye..tgh wat pa tu??maid yg aku upah utk koe supaya bersihkan koe tu wat keja gak ka??msti wat kan?loe x..x kan lha koe bersih jak x bhbuk dah..haha...ok.aku nak cita sikit sal list2 ney..mang dalam hidup kita bnyak list kan..??mcm kategori gak lha..ia lha..dalam dri kita msti ada owg yg kita sayang..kita benci or x suka kn??loe dha ginimesti kita akan wat list kan?bukan lhaaku cakap list tu kita wat atas kertas ka,dinding ka..or watever lha...msti kita dah list owg2 yg kita sayang tu...owg yg d benci len tmpat g..x kan gak moe campur kan...so,kita slalu akan fikir sal owg2 yg dalam list yg kita syang tu kan??tp,x mustahil gak loe owg yg kita sayang tu akan msuk dalam list yg x d suka..erm...aku sndiri pn ngaku..dlam dri aku mang ada prasaan yg akan ckap"ee..aku x suka owg ney.." atau pn "aku syang sgt kat dya..."tp,kamu x toe yg dlam dri aku..ada list LOS&FAUN..neh..kamu ada???xda kan??hahah....skejap jumpa..skejap hilang...bnyak oeg n bnda tsenarai dlam list ney...list ney lha yg slalu dapat pngunjung baru...erm...wat can i say..sya ney kan jahat...x semuaa blh tima sya..bha..ttup topik ney..adui!!!mati lha aku...ustazah dah ikut kome2 gmbar aku..mati2...mati2...huhuh...bha..k.lha...t aku post g yar..gudnite my luvely blog..mmuaaaxxxx....syg anda!!


p/s;mood aku dlam kekecewaan...x pa..sbar jak lha...dah besa d wat gitu

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)