hari yg buzy..buzy..penat,,rindu...hahah

by 21:29 0 comments
asskum..hye..lama x update blog aku ney..bhabuk dah..sni aku lap koe skit..hahah...apa khbar gak?aku chat gak...xda apa nak cta..bisness aku tmbh maju...alhamdulillah...skunkney aku dah wat bisness g 1...bisness kuih tausa n karipap bakar..kalau nak order bley..juz give me call at 0145571575 k..dalam mnggu ney aku buzy dah tima tmpahan owg..nasib gak ada ain n acik nina tolong aku..loe x mati gak aku...erm...kiranya bisness aku ney dah bkembang hingga ke luar ngara..meskipun kat indon,tp ttap kna iktiraf luar negara kn??ia lha..masuk sna knkna gna pasport..huhuh...erm...i miss my mrs.bonzzer lha..tp,kita jan kacau dya...dya nak stpm..let her study k..jarg dah kmi sms..maybe aku gak jarg sms dya...biapon aku buzy..tp,stiap saat aku ingat dya tau...kdang2 moe gak curi msa tuk call dya..tp aku tkut gnggu dya..bha..k.lah ar...aku moe urus bisness luk..t aku post g..bye..askum...


p/s :skunk aku tngah chat ngan bonzer...lpas rndu aku..hahahah

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)